JEJARI LENTIK MENARI
Selamat Datang ke blog Kak ELL Follow atau Home.
MACAM MACAM ADA
Sunday, 7 April 2013 0 Comment [s]


BISMILLAHHIRAHMANNIRAHIM........Wah!!...lama betul rasanya n sunyikan blog kak Ell nie...nah kali nie kak Ell muncul dengan cerita baru...opppsss!! bukan crita jer tau tapi kak Ell muncul dengan produk2 kecantikkan...shhh!! produk melansingkan badan supaya kita kelihatan comel..."COMEL TAK KAK TON"...eheh jgn kak Ell tu tagline orang....kak Ell buat yg barulah "MOLEK TAK KAK ELL...PHEWITTT!!!   ....MO....mOOOOOLEKKKKK.....

hehehe...apa tunggu lg....jom ronda2 kat blog kak Ell jom....let's start the engine n look around.....zooommmm....





#################################################################################



1) Baju Natural Bamboo Slimming Suit

Harga pasaran = RM80/pcs 
Harga 1pcs (runcit) = RM65/pcsRM40/pcs - free postage utk kws KL & Lembah Klang shj

Natural Bamboo Slimming Suit dalam bentuk 'textile' mempunyai daya penyerap peluh yang hebat dua kali ganda lebih baik dari kain kapas (cotton). Kemampuan penyerapan luar biasa daun pemakainya dari kain kering, segar dan lebih selesa.
Suit ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat ... ...

Dijual di dalam kotak yang cantik dan sesuai dijadikan hadiah dan berwarna kelabu seperti di dalam gambar



4 fungsi utama utk mdapat bentuk tubuh yang sempurna:
1) menjadikan payudara yg sempurna dan menarik.
2) mengencangkan perut – perut rata, pengetatan pinggang, pinggang ramping.
3) menjadikan punggung dlm bentuk yg lebih fleksibel.
4) membentukkan peha yg lebih ideal




CARA PEMAKAIAN : 
* MULAKAN DARIPADA BAWAH SARUNG KE BADAN. 
* PAKAI SELAMA 8 JAM SETIAP HARI UTK MENDAPATKAN   KESAN YG CEPAT.
BAHAGIAN BAWAH BODY SHAPER NI ADA LUBANG YANG MEMUDAHKAN ANDA UNTUK BUANG AIR. XPERLU BUKA SUIT UTK BUANG AIR. 
JUST SARUNG PANTIES DARI LUAR, KALAU NAK BUANG AIR, BUKA PANTIES MCM BIASE SGT MUDAH. :)


CARA CUCIAN :
Cucian tangan dengan sedikit sabun tanpa bahan pemutih atau mesin Perah dengan lembut selepas di cuci dan biarkan kering di tempat sejuk/redup
SAIZ : ** (S-M)
Hip: 84-94cm, Waist: 62-75cm, Weight: 60kg ke bawah





SAIZ : ** (L,XL)
Hip: 98-105cm
Waist: 76-91cm
Weight: 65-80kg 
Harga sangat berpatutan & murah berbaloi-baloi serta susah untuk didapati dipasaran....siapa cepat dia dapat...memang laris di pasaran 



Untuk sebarang pertanyaan borong/ runcit sila :

call / sms : 013-5000787/012-3056399 (kak Ell)
email : zielazila@yahoo.com.my



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


2) Seluar/ Girdle California Slim Beauty


Harga pasaran = RM50/pcs
Harga 1pcs (runcit) = RM40/pcs  RM35/pcs -free postage utk kws KL & Lembah Klang shj.





* Mempunyai kain yang sejuk dan lembut.
* diperbuat dari respirasi baru percuma mudah untuk memakai kain serat mikro.
* ikatan kapas membuat anda tetap kering dan selesa.
* terasa seperti memakai panty.
* tidak perlu memakai panty.
* pakaian yang sesuai lebih baik dan kelihatan lebih baik.
* mengemaskan/melangsingkan perut, peha dan mengangkat pinggul di kedudukan yang betul.
* kedudukannya dari bawah garis payudara untuk di atas garis lutut.




cara memakai :
Memasukkan kaki dan perlahan-lahan roll pinggang ke pinggul anda, memasukkan tangan dan angkat pinggul ke kedudukan yang dikehendaki.

~ Saiz – Ukuran pinggul antara punggung & pinggang:

*S = 71 - 86 CM
* M = 78 -92 CM
* L = 83 – 101 CM
* XL = 89 -110 CM
*XXL= 103-124cm
*xXXL= 148-158cm
warna : hitam & coklat

Harga sangat berpatutan & murah berbaloi-baloi serta 
susah untuk didapati dipasaran.... siapa cepat dia dapat, memang laris di pasaran


Untuk sebarang pertanyaan borong/ runcit sila :

call / sms : 013-5000787/012-3056399 (kak Ell)
email : zielazila@yahoo.com.my









@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



3) Baju Slimming Body - Germa Shape Up Camisole



Harga pasaran = RM55/pcs
Harga 1pcs (runcit)=RM48/pcs   RM40/pcs - free postage utk kws KL & Lembah Klang shj....utk lain2 kws addional RM6.00/pcs akan dikenakan.




Size:
M : WAIST 64~77CM, BUST 79~94CM
L : WAIST 69~85CM, BUST 86~101
Colors: Black and Beige (coklat)
Super stretchy, sangat selesa. Rekabentuk yg berlekuk melekap dan membentuk badan dengan mudah. 





Pemakaian 60 minit dikatakan mampu membakar 377 kalori, jadi penggunaan dalam jangkamasa yang panjang .akan memberi kelebihan dalam menurunkan berat badan.











Dibahagikan kepada tiga bahagian yg unik, iaitu membentuk dada, memerangkap lemak dengan kuat di bahagian pinggang dan anyaman benang khas memberikan urutan di bahagian perut. Produk ini juga menggabungkan germanium organik, perak, titanium serbuk mineral.

* hati-hati dengan kuku tajam dan barang perhiasan diri yang boleh menyebabkan benang tertarik 







How dose it work?
1. breast: push up 

2. abdomen: woven with high press 
3. waist: concavo-convex woven, works on the fat
4. Titanium Silver Germanium coated on the fabric 5. soft breathable Wash: Machine wash (guna washing bag supaya fabric x rosak) // dry wash // can use with iron // no bleaching




Untuk sebarang pertanyaan borong/ runcit sila :

call / sms : 013-5000787/012-3056399 (kak Ell)
email : zielazila@yahoo.com.my


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

4) Baju Bamboo Slimming Charcoal 2 in 1



BAJU SLIMMING BAMBOO CHARCOAL 2 IN 1 


Harga Pasaran – RM95/set
Harga 1pcs - RM65/pcs RM50/set - free postage utk kws KL & Lembah Klang shj.

Saiz : Free size




1set TERDIRI DARIPADA:-
1. BAJU UNTUK mengangkat payudara panjang dari pinggul
2. Sepasang seluar pendek untuk berat badan
Ianya mempunyai banyak kebaikan seperti:
- Memperbaiki peredaran darah
- Mempercepatkan metabolisme
- Membakar lemak berlebihan
- Mengurangkan bau badan


Arang buluh  (Bamboo Charcoal) adalah arang buluh yang telah di asap, kering dan di hanguskan pada kepanasan 700-800. Arang buluh telah di komersialkan selama lebih dari satu dekat di negara Jepun. Kemampuan menyerap 5kali lebih tinggi dari arang bincho dan mengandungi 3 kali lebih mineral daripada arang bincho. Arang bambu amat popular di Jepun dengan nama BERLIAN HITAM. Untuk menjamin kualiti arang buluh, ianya harus di buat dari buluh yang berusia 4tahun selama beberapa hari.

Bermanfaat untuk Kesihatan

Arang buluh mempunyai 3 ciri utama:
♥ Penyerapan yang amat tinggi untuk menghalang bau dan menjamin khasiat
♥ Kuasa penapisan yang membunuh bakteria, membuang toksin dan kotoran dan menjamin kelembapan kulit.
♥ Ianya mengandungi lebih daripada 300 mineral yang diperlukan oleh tubuh manusia dan bermanfaat untuk kesihatan


Benang arang buluh
-       Diperbuat daripada arang buluh bersaiz nano dicampur dengan polyester dan kemudian diputar dengan teknik khusus. Arang buluh mempunyai struktur yang padat dan mengandungi banyak pori-pori dan mineral. Ia sangat baik dalam menghilangkan bau, kelembapan dan bakteria. Selain itu, sinar infrared dan anion dihasilkan untuk menjaga kehangatan dan meningkatkan metabolisme.
-      


Menghindarkan Bau
-       Menghilangkan bau dengan menyerap dan melarutkan bau busuk seperti bau badan dan peluh. Ini menghilangkan 88-95% dari bau dan juga boleh menyerap bahan kimia beracun seperti sulfida, nitrida, metanol, benzena, fenol.


Menghindarkan Peluh
-       Selain dari menghindar peluh, ia juga menjaga kulit daripada kering dan terasa nyaman. Arang buluh merupakan bahan yang sangat baik untuk menyerap wap air. Pakaian yang diperbuat dari benang arang buluh membantu menyerap peluh dan memastikan tubuh anda kering dan juga tidak terdedah kepada kesejukan.



Menyesuaikan Kelembapan
-       Bila kelembapan dalam ruangan menjadi tinggi, arang buluh menyerap molekul air, di sisi lain, ia melepaskan molekul air bila terlalu kering. Ia menyesuaikan kelembapan dengan persekitaran.

  Menjamin kehangatan
-       Percubaan menunjukkan selepas terkena cahaya halogen 500 watt selama 10 minit, suhu arang buluh naik setinggi 8,89 yang merupakan 6,79 lebih tinggi.

Mengandungi elemen
     Arang buluh kaya dengan kalsium, magnesium, besi, kalium, mangan, fosforus, dll. Struktur hexangular adalah padat dan mempunyai banyak pori-pori untuk mengurangkan kuasa statik.











Sebarang pertanyaan sila hubungi:
Sms/call –013-5000787/012-3056399 (kak Ell)
Email – zielazila@yahoo.com.my

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


5) Slimming Waist Protector



ANDA ATAU SUAMI ANDA MENGALAMI MASALAH PERUT BUNCIT ?



MESTI SEGAN DENGAN KEADAAN PERUT ANDA BUKAN?

INGIN KEMPISKAN 
PERUT?
DAPATKAN slimming waist-protector ANDA HARI INI…AMAT BERKESAN UNTUK MENGEMPISKAN PERUT ANDA…




SLIMMING WAIST - PROTECTOR INI BUKAN HANYA UNTUK WANITA…TETAPI JUGA UNTUKLELAKI SEPERTI ANDA…



TAK PERCAYA? ANDA PASTI DAPAT LIHAT PERUBAHANNYA DALAM MASE 1 MINGGU SAHAJA!!!

DAPATKAN 
HARI INI JUGA!!!

Kelebihan Slimming Waist-Protector:
Di perbuat daripada 90% kain nylon dan 10% spandex..tebal..elastik..dan serap peluh..
Utk kemaskan perut dengan segera..tidak bergulung..boleh guna ke pejabat..atau aktiviti2 luar..

Sesuai utk lepas bersalin..
Perut Tak rasa gelebeh atau kendur

Warna: Hitam

Saiz:
Bekung Perut Elastic/bergetah (fleksibel) 
boleh ditarik ikut kesesuaian pinggang..
terdapat saiz L (39 inci) / XL (41 inci) / XXL (43 inci)..
Harga pasaran : RM55.00/pcs
Harga 1 pcs (runcit) : RM55/pcs RM50.00/pcs - Free Postage / + RM5 SS
"Harga ini tidak termasuk kos postage"


Sebarang Pertanyaan boleh hubungi:
Sms/call – 013-5000787/012-3056399 (kak Ell)
Email – zielazila@yahoo.com.my


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


6) Panties Japan High Waist Hip Up Shorts


PANTIES JAPAN HIGH WAIST HIP UP SHORTS

Harga pasaran : RM38.00/pcs
Harga 1 pcs (runcit) : RM40/pcs RM30.00/pcs - Free Postage utk kws KL &  Lembah Klang / + RM5 luar kws yg disebut

                                                                                                                            
- High Waist Hip Up Slimming Massage Shorts has a preeminent retractility and a wonderful fit feeling.
- Targets the fats using the massaging method, it helps burn colories & fats
- You can get the effect like the massage by a special waffle knitting



Material Composition:
Nylon and Elastic fiber

Size:   
M- LL: Fit waist 64 - 85cm / Hips 87 - 105cm
Colour:                                                                                                                                                           Pink, Black and Brown available







Sebarang Pertanyaan boleh hubungi:
Sms/call – 013-5000787/012-3056399
Email – zielazila@yahoo.com.my


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


7) AHH BRA-SHAPEWEAR 3pc-SET




HOT ITEM!! ITEM HOT
NEW STOCK: STOK BARU: 
Feature:
Seamless Bra - soft full coverage with V-neck and wide shoulder strap
Ciri-ciri:
Bra yang Lancar - lembut liputan penuh dengan V leher dan tali bahu yang lebar









Material:
90% Nylon,10% Spandex
Bahan:
Nylon 90%, 10% spandex

Available size :
Saiz available:
(also suitable for teenagers) 
S/ M - (71 -92cm)
/ XL - (83 -110cm)
XXL /XXXL - (103 -158cm)


Available colour : Black, White and Beige
Warna available: Hitam, Putih dan Beige

(All you have to know is your T-shirt size! If you are in between sizes, choose the larger of the two for optimum comfort.)
(Apa yang anda perlu tahu adalah saiz T-shirt anda! Jika anda adalah di antara saiz, memilih yang lebih besar daripada kedua-dua untuk keselesaan optimum.)



No more poking , prodding ,itching or scratching !
Tiada lagi poking, menyoalsiasat, gatal-gatal atau menggaru!
* Say goodbye to pinching ,binding ,chafing and discomfort
* Katakanlah selamat tinggal kepada mencubit, chafing mengikat, dan ketidakselesaan
* Prevents bra-bulge and underarm cleavage
* Mencegah coli-bonjol dan belahan ketiak

* Fits pefectly even if you gain or lose weight
* Sesuai untuk menurunkan berat badan
* Machine washable and easy to clean
* Mesin dibasuh dan mudah untuk membersihkan
A seamless microfiber pullover with superior support !
Lancar dengan sokongan yang unggul!
Soft full coverage cups 
Ultra wide comfort straps
Tali keselesaan luas ultra
Four-way knitted fabric 
Ribbed band for a cozy fit Band 
Not a Sports Bra – MUCH
Bukan Bra Sukan - BANYAK 
More comfortable! lebih selesa!
Tired of bras that stretch, pill and fade?
Bosan dengan coli yang regangan, pil dan pudar?
This bra is guaranteed to fit and design to last.
It is machine washable and dryer-safe and made from nylon blend fabric that keeps its shape, form, and color over time.
Coli ini dijamin sesuai dan  direkabentuk untuk keselesaan.
Ia boleh dibasuh mesin dan dikeringkan dan dibuat dari kain campuran nilon yang dibentuk dan warna yang sesuai.
Even better, you`ll never have to try on a bra again.
Lebih baik lagi, anda `tema perlu mencuba coli sekali lagi.
 All you need to know is your shirt size - your cup size is irrelevant!
 Apa yang anda perlu tahu adalah saiz baju anda - saiz cup anda adalah tidak relevan!

 And best of all, it is designed to expand and contract with you as your body size fluctuates.
Dan terbaik dari semua, ia direka untuk mengembang dan menguncup mengikut kesesuaian saiz badan anda.

This means that you no longer have to go out and buy new bras every time you gain or lose weight!
 Ini bermakna bahawa anda tidak lagi perlu keluar dan membeli coli yang baru setiap kali anda mendapat atau kehilangan berat badan!
AHH BRA-RICIH SHAPEWEAR

Harga Pasaran : RM90.00/set               

Harga 1 pcs (runcit) : RM50.00/set - Free Postage utk kws KL & Lembah Klang
#Luar kws RM6.00/pc akan dikenakan.

Sebarang Pertanyaan boleh hubungi:

Sms/call – 013-5000787/012-3056399
Email –zielazila@yahoo.com.my


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@




8) 3D Magic Night Sleeping Body Shaping Slimming Pants Massage

Harga pasaran : RM60.00/pcs 

Harga 1 pcs (runcit) : RM55/pcs RM43.00/pcs - Free Postage utk kws KL & Lembah Klang shj
#Luar kws additional RM6.00/pc akan dikenakan.



BAGAIMANA IA BERFUNGSI ???

Material kain yg di hasilkan dengan spandex 3D serta anyaman yg mengurut dalam diam,membakar lemak dengan cara menghasilkan haba dan melarutkan lemak ke system kumuhan….di pakai ketika tidur sambil memperbaiki otot dan bentuk badan secara diam melalui jalinan benang yg dihasilkan khas utk tubuh badan manusia..




Teknologi japan ini telah Berjaya mendapat sambutan luar biasa baru2 ini

Material: 10% SPANDEX 90% NYLON
Color: Hitam







M Size: 

Waist → 64-77cM
Buttocks → 87-100cm

L Size :
Waist → 69-85cm

Buttocks → 92-105cm


Sedikit Info:
  • Pemakaian dalam masa yang panjang dapat membantu pembentukkan tubuh badan otot anda.
  • Pemakaian secara teratur dpt melegakan keletihan & kesakitan di bahagian belakang, membantu untuk lebih santai dan tidur yang selesa .
  • Pemakaian pada waktu malam memberi lebih fokus pada pembentukkan semula pinggul dan paha, membuat badan anda lebih cantik apabila memakai seluar jeans dan skirt.Pemakaian dalam masa yang panjang dapat membantu pembentukkan tubuh badan otot anda.




Harga murah dan berpatutan..

Sebarang Pertanyaan boleh hubungi:

Sms/call – 013-5000787/012-3056399
Email – zielazila@yahoo.com.my


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@




NEXT CATEGORIES LAIN PULAK BARANGANNYA.....JON SHOPPP...SHOPPP...N SHOPPPPP...........
PRODUK KECANTIKAN & PEMBERSIHAN KULIT WAJAH
SABUN SUSU BERAS
HARGA BORONG : 1 dozen = 12 ketul... RM30/dozen + RM6.00 post
Harga seketul = RM5.00/ketul 

#Semua harga barangan tidak termasuk pos 

Produk ini adalah produk penjagaan kesihatan kulit. Diperbuat daripada 100% beras susu semulajadi. Di ekstrak daripada beras jasmine muda Thailand dengan kualiti terbaik. Dan diperkaya dengan vitamin dan nutrisi yang dapat mengurangkan cela, parut, bintik hitam dan kedutan di muka. Menjadikan kulit beransur lembut dan cerah semula jadi. Cubalah sekarang dan rasai kesegaran dengan bauan semulajadi beras susu jasmine.

Cara Pemakaian :
Boleh digunakan pada muka dan badan sebagai pembersih harian, buihkan sabun dan urut lembut untuk 2 – 3 minit kemudian bilas. Vitamin dan mineral dalam beras susu muda jasmine meresap dan akan memelihara dan menyihatkan kulit anda, menjadikan ia sentiasa lembap, harum dan segar selepas setiap kali penggunaan.

KEGUNAAN :
Untuk Wajah 
  •  Membuatkan Kulit Muka Lebih Cerah, Gebu, Licin, Halus, Lembut Dan Tegang.
  •  Menanggalkan Semua Kotoran, Minyak Dan Sel Kulit Mati.
  •  Memudarkan Dan Menghilangkan Parut Jerawat Dan Jeragat.
  •  Membantu Menghilangkan Bintik-Bintik Hitam.
  •  Menanggalkan Kesan Dengan Efektif.
  •  Melembutkan Kulit Dan Menaikkan Seri Wajah.
Untuk Badan :
  • Mengurangkan Kesan Hitam di Ketiak, Siku dan Pelipat Peha.
  •  Memberi Kesan Kesegaran Sepanjang Hari.
  •  Badan Tidak Melekit Ketika Atau Selepas Berpeluh.
  •  Kulit Rasa Licin Dan Lembut.
  •  Memudarkan Parut-Parut Di Badan Dan mencerahkan Kulit.
  •  Menghilangkan Bau Badan.
Kandungan :
Ekstrak Beras Susu, Vitamin B3, Vitamin E, Minyak Zaitun, Minyak Sawit Dan Gliserin Semulajadi.


SABUN SUSU BERAS PATI
HARGA:
1 ketul : RM15

Khasiat dan kebaikan seperti sabun susu beras yang biasa cuma berbeza dari segi saiz nya yg lebih besar dgn kandungan pati susu beras yang lebih tinggi ( pati susu beras ).Lebih tahan lama, tidak mudah cair...


SABUN SUSU BERAS MUTIARA

HARGA:
1dozen : RM35
Seketul : RM5.80

  •  Sesuai untuk semua jenis kulit (kulit jerawat, jeragat, pigmentasi, parut-parut, kusam, gatal-gatal, kesan matahari, masalah resdung dan lebam bawah mata);
  •   Memutih, melembab, mencerah dan menjadikan kulit lebih muda;
  •   Menyejuk dan menyekatakan kulit;
  •   Sesuai juga di bahagian pelipat/celahan kulit badan;
  •   Sesuai untuk lelaki dan wanita;
  •   Sabun ini berkualiti tinggi kerana amat berbeza dengan sabun beras yang lain kerana diperbuat daripada BERAS JASMIN Gred A;
  •   Sabun Susu Beras pertama yang mengandungi campuran kolagen+ mutiara yang amat baik untuk kulit
SABUN SUSU BERAS 3IN1 ( MUTIARA + COLAGEN)




HARGA:
1dozen : RM35
Seketul RM5.80
100% semulajadi;
* Sesuai untuk semua jenis kulit (kulit jerawat, jeragat, pigmentasi, parut-parut, kusam, gatal-gatal, kesan matahari, masalah resdung dan lebam bawah mata);
* Memutih, melembab, mencerah dan menjadikan kulit lebih muda;
* Menyejuk dan menyekatakan kulit;
* Sesuai juga di bahagian pelipat/celahan kulit badan;
* Sesuai untuk lelaki dan wanita;
* Sabun ini berkualiti tinggi kerana amat berbeza dengan sabun beras yang lain kerana diperbuat daripada BERAS JASMIN Gred A;
* Sabun Susu Beras pertama yang mengandungi campuran kolagen+ mutiara yang amat baik untuk kulit

SUSU BERAS SUPER WHITE SOAP
HARGA:
1dozen : RM55
Seketul RM8.00
KHASIAT:
  1. Kulit lebih cerah,licin dan tegang
  2. Menanggalkan kotoran dan minyak pada kulit.
  3. Menanggalkan bintik2 hitam dan putih pada kulit wajah
  4. Menggebukan kulit muka.
  5. Memudarkan parut-parut jerawat.
  6. Menghilangkan daki di kulit


KRIM SUSU BERAS ( besar )
HARGA:
1 botol : RM25
          
        
KHASIAT :1)Menaikan Aura seri wajah secara semula jadi.
2)Menjadikan kulit cerah, Halus dan tegang tanpa pengelupasan.
3)Menanggalkan kotoran minyak, sel kulit mati, parut jerawat dan jeragat.
4)Menanggalkan bekas make-up pada kulit muka.
5)Menghilangkan kesan hitam pada bawah ketiak, celah-celah paha dan siku.
6)Sesuai digunakan untuk orang yang mengalami masalah kulit dan resdung.
7)Mampu memberi kesan kesegaran sepanjang hari serta badan tidak melekit walaupun berpeluh.
8)Boleh mengatasi bau badan




KRIM SUSU BERAS (kecil)
HARGA:
1 botol : RM15

KHASIAT:
1)Menaikan Aura seri wajah secara semula jadi.
2)Menjadikan kulit cerah, Halus dan tegang tanpa pengelupasan.
3)Menanggalkan kotoran minyak, sel kulit mati, parut jerawat dan jeragat.
4)Menanggalkan bekas make-up pada kulit muka.
5)Menghilangkan kesan hitam pada bawah ketiak, celah-celah paha dan siku.
6)Sesuai digunakan untuk orang yang mengalami masalah kulit dan resdung.
7)Mampu memberi kesan kesegaran sepanjang hari serta badan tidak melekit walaupun berpeluh.
8)Boleh mengatasi bau badan

KRIM SUSU BERAS (malam)
HARGA:
1 botol : RM15

KHASIAT:
1)  Merawat, menegang, menghalus sambil mencerahkan kulit muka yang kusam dan lesu secara   semulajadi serta suci tanpa was-was.
2) Melembapkan kulit secara seimbang, tidak kering atau terlalu berminyak.
3) Menghilangkan jerawat, jeragat dan bintik hitam serta noda bekas jerawat.
4) Merawat masalah warna kulit tidak sekata.
5) Mengurangkan kesan hitam dan lebam di sekeliling mata.
6)  Menghilangkan kedutan halus di muka.
KRIM FOUNDATION SUSU BERAS + SPF 40
HARGA:
1 botol : RM15

 KHASIAT:
1. Menjadikan kulit lebih cerah, halus dan tegang dan tanpa pengelupasan
2. Menghilangkan parut jerawat , jeragat dan sel-sel mati
3. Sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah resdung
4. Sebagai anti aging
5. Sebagai alas mekap


KRIM KUNYIT

HARGA:
1 unit : RM15


 Khasiat :
  1. Memgecutkan jerawat
  2. Mengurangkan Pigmentasi/Jeragat dengan berkesan
  3. Membersihkan kulit muka
  4. Awet muda
  5. Melicinkan kulit muka
  6. Mencerahkkan kulit muka
  7. Menghilangkan tompok2 / bintik hitam



PENCUCI / SCRUB  SUSU BERAS
HARGA:
1 tube : RM20


KHASIAT:
1) Membuatkan Kulit Muka Lebih Cerah, Gebu, Licin, Halus, Lembut Dan Tegang.
2) Menanggalkan Semua Kotoran, Minyak Dan Sel Kulit Mati.
3) Memudarkan Dan Menghilangkan Parut Jerawat Dan Jeragat.
4) Membantu Menghilangkan Bintik-Bintik Hitam.
5) Menanggalkan Kesan Dengan Efektif.
6) Melembutkan Kulit Dan Menaikkan Seri Wajah.


LOSYEN SUSU BERAS 
HARGA:
1 botol : RM30

KHASIAT:
1) Membuatkan Kulit Muka Lebih Cerah, Gebu, Licin, Halus, Lembut Dan Tegang.
2) Menanggalkan Semua Kotoran, Minyak Dan Sel Kulit Mati.
3) Memudarkan Dan Menghilangkan Parut Jerawat Dan Jeragat.
4) Membantu Menghilangkan Bintik-Bintik Hitam.
5) Menanggalkan Kesan Dengan Efektif.
6) Melembutkan Kulit Dan Menaikkan Seri Wajah. 

BERMINAT BOLEH HUBUNGI KAK ELLTERUS DITALIAN 013-5000787/012-3056399

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


OK NOW!!...KITA BERALIH ARAH KEBAHAGIAN KOLOGEN PULAK.....

Kologen berwarna Kuning nie gred AA...iainya untuk kecantikkan

Kologen berwarna Ungu nie gred AAA untuk kesihatan...iainya boleh mengawal bermacam macam jenis penyakit...ingat ya MENGAWAL bukannya menyembuhkan....hehehehe
ok jom kita baca story tentang kedua dua kologen nie nun dibawah sana...jommmm...
Photo: harga terbaru untuk rumpai laut ungu
harga borong rumpai laut kuning
1kg =rm35
3kg =rm80

5kg =rm110

10kg=rm180

20kg=rm360

30kg=rm510

50kg=rm800
100kg keatas harga boleh runding
harga di atas adalah termasuk pos lajuSILA HUBUNGI SAYA DI 012-9233149 UNTUK KETERANGANLANJUT.DI JAMIN TERMURAH DAN MEMUASKAN.


 Kebaikan Kolagen Asli dari Rumpai Laut Kering

-Melaraskan BERAT BADAN dan HORMON,

-Peningkatan PAYUDARA

-Anti-bakteria,

-Membuang TOKSIN

-Menghilangkan SEMBELIT

-Mengurangkan tekanan darah tinggi dan hypotension

-MENCANTIKKAN KULIT,

-MELICIN dan MENEGANGKAN kulit serta PAYUDARA (anti penuaan)

-Memulihara sel-sel kulit mati (JERAWAT)

-Menormalkan fungsi kelenjar tiroid

-Memperbaiki masalah KULIT dan RAMBUT,

-mengurangkan KEDUTAN, TEMPAT HITAM, SELULIT DAN JERAWAT juga RESDUNG

-Membantu meningkatkan METABOLISME

-Meningkatkan fungsi stomatch

-Membantu menghapuskan nefritis(radang buah pinggang), Arthritis (sendi tulang), basal

-Menguatkan saluran darah, mengurangkan penyakit sendi, kecacatan kolagen, darah

badan dan purpura haemorrhagica

-Meningkatkan PEREDARAN DARAH, dingin dan mencegah sakit bahu

-Berkesan bagi orang-orang yang telah sarcoma atau TUMOR

-SLIM UP abdomen dan PUNGGUNG anda, melembutkan kulit dan mengurangkan sakit pinggang

-Mencegah ANEMIA -Mampu meningkatkan penghasilan susu ibu

-Memperbaiki masalah pengelihatan & batuk

-Mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya.-Sesuai utk ibu mengandung 6 bulan ke atas (2 sudu shj)



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
HAH!!! ....KAK ELL NAK MASUK KAT BAHAGIAN KECANTIKAN WAJAH PULAK....
SABUN KECANTIKKAN DAN AWET MUDA.....JOM KITA TERJAH STORY DIA JOM.....


Photo: sabun seaweed/sabun kolegen

Berat : 100gm

harga runcit :rm 20/pcs harga termasuk pos laju

harga borong pm saya.

kaya dengan vitamin A,C & E.

Sesuai untuk semua jenis kulit

Kebaikan:-
- mencantikkan kulit
- menghalukan kulit
- mengecilkan liang roma
- memutihkan kulit
- mengecutkan jerawat
- mengurangkan parut jerawat
- mengurangkan white head & black head
- merawat resdung
- merawat kulit berminyak
- merawat kulit kusam
- mengurangkan pigmentasi & jeragat
- menganjalkan kulit wajah

Kandungan / Bahan-bahan :
sodium palmate, sodium palm kernelate, aqua, propylene glycol, sucrose, glycerin, sorbitol, sodium laureth sulfate, euchema cottoni (seaweed) extracts, Lavandula augustifolia (lavande) oil, sodium chloride, sodium citrate

Wangian : Lemon dan Lavender

CARA MENGGUNAKAN
- SELEPAS GOSOK BUIH SABUN DI WAJAH, BIARKAN 5 MINIT, BILAS DENGAN AIR





 
kaya dengan vitamin A,C & E.

Sesuai untuk semua jenis kulit

Kebaikan:-
- mencantikkan kulit
- menghalukan kulit
- mengecilkan liang roma
- memutihkan kulit
- mengecutkan jerawat
- mengurangkan parut jerawat
- mengurangkan white head & black head
- merawat resdung
- merawat kulit berminyak
- merawat kulit kusam
- mengurangkan pigmentasi & jeragat
- menganjalkan kulit wajah

Kandungan / Bahan-bahan :
sodium palmate, sodium palm kernelate, aqua, propylene glycol, sucrose, glycerin, sorbitol, sodium laureth sulfate, euchema cottoni (seaweed) extracts, Lavandula augustifolia (lavande) oil, sodium chloride, sodium citrate

Wangian : Lemon dan Lavender

CARA MENGGUNAKAN
- SELEPAS GOSOK BUIH SABUN DI WAJAH, BIARKAN 5 MINIT, BILAS DENGAN AIR..


TU DIA DAH HABIS BACAKAN!!....APALAGI KALAU ADA MANA2 PRODUK KAK ELL YG BERKENAN DIHATI JGN SEGAN SILU CALLING2 KAK ELL K...IN SYA ALLAH KAK ELL AKAN LAYAN PUNYA LAH.....OPPPSSSSS!!!....adakan no tipon kak ELL...klu takda nahhhh key in cepat dlm phone tangan tu...hehehhe....

hubungi Kak ELL ditalian....Celcom 013-5000787 (sms/whassup/viber/we chat/cubie) dan maxis 012-3056399 (sms jer)....ok selamat mencuba produk2 kak Ton....eheh silap lak "SELAMAT MENCUBA PRODUK2 KAK ELL"...hehehhehehe....ASSALAMMUALAIKUM WBT



Older Post | Newer Post
ELL's Profile

JEJARI LENTIK MENARI..MENCORETKAN CEBISAN HATI YANG SUCI MURNI..UNTUK TATAPAN SEMUA YANG ADA DISINI


Kalau korang sume nak tau nielah die kak ELL...CUN KAN! Haha! Jangan lah segan segan nak berbual ke..nak komen ke..nak jerit ke dgn kak ELL kay..kak ELL orait jer. Oppssss!!! lupa lak Kak ELL ada macam macam crite nak story nie...kalau nak tau..rajin rajinlah dtg melawat ya....insyaallah kak ELL akan slalu update crite crite terkini k...Assalammualaikum.


ComScore



Tagboard




Feedjit