JEJARI LENTIK MENARI
Selamat Datang ke blog Kak ELL Follow atau Home.
TETIBA JER TERINGAT....
Monday 12 March 2012 0 Comment [s]

ASSALAMMUALAIKUM!!!...
Wah!! agak lama jugaklah kan Kak ELL menyepikan diri...mungkin sebab Kak ELL dah takde crite kot nak dikongsikan....hahahahaha...."hishhh! ko Kak ELL mana buley takde crite...ko tiap2 hari banyak crite...pot pet pot pet je keje ko Kak ELL"..."woii!! Senah oiii...yang pot pet pot pet tu kak ELL bercakap...crite hari2..sembang2 kosong...nie nak masukkan dalam blog nie kenalah ada crita yang ada isi...kalau tak hampeh sia2 , wat penat je lerrr mulut ko kumat kamit membacanyer...adoiii!!! pahe kome"

Kak ELL tak taulah nak mulakan crite dari mana...nak crite panjang2 ker nak pendekkan jer crite2 tue...tapi hari nie memang terharu gilalah buat Kak ELL...yalah Kak ELL baru jer nak lupakan segala crite tentang budak tue..tup2 hari nie die muncul lah pulakkkk...maksud Kak ELL bukan nak lupakan terus atau membenci terus...hishhh tak baik tau nak benci2 orang...orang tue bukannyer buat kesalahan yang besar pun...cuma Kak ELL sebenarnyer nak hilangkan segala memori indah bersama sama ngan budak tue...opppssss korang jangan kata yang Kak ELL dah putus cinta pulak no..no..no...budak tue Kak ELL dah anggap macam anak sendiri dah....anak angkat Kak ELL....die pernah suatu ketika dulu Kak ELL jaga... walaupun jaga die dalam masa yang singkat jer...tapi disebabkan chemistry tue ada so kami cepat mesra....


Hah!! nielah die gambar tempat yang terakhir sekali kami kunjungi sebelum perpisahan itu terjadi....kami pergi beramai ramai masa tue...sronok sesangat...tapi kini semuanya hilang tinggal kenangan jer...kepada yang berkenaan dengan gambar diatas...sekiranya anda terbaca tulisan Kak ELL nie..anggaplah iainya sebagai tulisan untuk sebuah memori yang tak mungkin akan berulang lagi ya...tiada apa2 maksud yang tersirat maupun tersurat...inilah die suratan takdir kita bertemu, bermesra hanyalah untuk sementara...kamu pergi mengikuti langkah kakimu demi mencari kebahagian kamu sendiri.  Tapi kamu jangan leka mengejar kebahagian kamu sendiri sampai kamu terlupa untuk menjaga kebahagian hati orang lain juga ya...jangan pulak kamu bahagia sorang2 yang pasangan kamu pulak menderita...kalau nak bahagia biarlah sama2 bahagia k.

Hidup ini ibarat roda berputar dik...masa die berputar diatas wah!! kita sangat hebat menikmatinya sehinggakan kita seolah olah terlupa pulak pada paksinya yang berada dibawah..."Ya aku ada segala galanya...aku berada diatas..dipuncak..dimenara..aku hebat..takkan ada orang lain yang boleh menandingi aku ketika ini"....tidak dik tidak...skali2 ingatkan jugak pada yang mendongak keatas tue ya...sebab yang mendongak tue suatu hari nanti akan berada diatas dan kamu yang diatas tue akan menjunam, menggelongsor kebawah...maknanya jangan merasa tinggi diri bila kita berada ditempat yang tinggi...sesekali pandanglah juga pada mereka2 yang berada dibawah yang memerlukan ok....

Itu ajelah pesanan Kak ELL..kang pesan panjang2 pun bukannyer korang ikut...kehkehkeh...ok see U ollzzz in next story the mory ok...bye...Assalammualaikum!

Hope U Ollzzzz Happy Viewing & Enjoy Reading....


Older Post | Newer Post
ELL's Profile

JEJARI LENTIK MENARI..MENCORETKAN CEBISAN HATI YANG SUCI MURNI..UNTUK TATAPAN SEMUA YANG ADA DISINI


Kalau korang sume nak tau nielah die kak ELL...CUN KAN! Haha! Jangan lah segan segan nak berbual ke..nak komen ke..nak jerit ke dgn kak ELL kay..kak ELL orait jer. Oppssss!!! lupa lak Kak ELL ada macam macam crite nak story nie...kalau nak tau..rajin rajinlah dtg melawat ya....insyaallah kak ELL akan slalu update crite crite terkini k...Assalammualaikum.


ComScore



Tagboard




Feedjit